Fontos, hogy csak akkor tudjuk eszközének jelszó visszaállítását elvégezni, ha a terméket üzletünkben vásárolta. Ellenkező esetben sajnos nem tudunk segíteni, mivel kérelme nem jelenik meg rendszerünkben. Az alkalmazás automatikusan ahhoz a disztribútorhoz küldi, aki forgalmazta az eszközt.
Ne essen kétségbe, ha nincs meg a jelszó! Mi segítünk!
A jelszó visszaállításhoz le kell töltenie a Hik-Partner Pro applikációt és SADP szoftvert, előbbit telefonjára, utóbbit számítógépére. Ezzel kapcsolatban további információt az útmutatóban talál.
Mivel a kérelmeket közvetlenül mi végezzük, ezért a teljes folyamat felgyorsult.
Jelszó visszaállítás hétköznap történik (H-Cs: 8:00-17:00; P: 8:00-16:00).
A korábbiakhoz hasonlóan a visszaállítási kód a kérelemtől számított 48 óráig érvényes. Nem szabad a resetelni kívánt eszközt áramtalanítani a folyamat végéig.
Töltse le az applikációt telefonjára, és ha szükséges használja azt! Felmerülő kérdéseivel kapcsolatban keressen minket bizalommal!
Az útmutató segítségével könnyedén megoldhatja jelszó visszaállítási kérelmét.
Ez a rövid videó további segítséget nyújthat a kérelem elküldésében.