A Predor beléptetőrendszer segítségével az átjárókat jogosultságnak megfelelően ellenőrzés alatt tarthatod, illetve egyetlen szoftveres felületen kísérheted figyelemmel a kamerák valós idejű képét, ellenőrizheted a munkaidő-nyilvántartást és tűzriadó esetén kezelheted az evakuációs listát akár a mobilodon is.
A Predor termékcsalád új színt hozott a beléptetőrendszerek világába. A magas biztonsági szint és a széleskörű funkcionalitás mellett is átlátható, könnyen kezelhető felületet biztosít.
Ha egyedi fejlesztési igényed van, az ötlettől a gyártás utolsó lépéséig megvalósítjuk elképzeléseid rövid határidővel.
Munkaidő kezelés
Egyedi munkarendeket állíthatunk be könnyedén, módosíthatjuk a beépített munkarendeket is. Grafikus riportok segítségével pillanatok alatt átlátható a munkavállalók tevékenysége és esetleg a munkaidő szabályok be nem tartása, percre pontos munkaidő riportokat készíthet a szoftver nekünk.
Ideiglenes kártyák
Ideiglenes kártyákat adhat ki azok számára, akik otthon felejtették az azonosítójukat.
Az ideiglenes kártya kiadásakor a helyettesítendő kártya automatikusan letiltásba kerül, az ideiglenes kártya visszavételekor az eredeti kártya újra aktiválódik.
Vendég kezelés
Lehetőség van a rendszerben vendégek számára kártyákat kiadni. Vendégkártya típusokat definiálhatunk előre, így a recepcióra érkező vendégnek néhány másodperc alatt tudunk vendégkártyát kiállítani.
Kamera kezelés
IP kamerák képeit RTSP stream-en keresztül tudjuk a Predor rendszerbe illeszteni. Ezek a kamerák lehetnek akár meglévő, rögzítés alatt álló biztonságtechnikai videórendszer elemei is. Különböző rögzítési szabályokat állíthatunk be, úgy mint kártyaolvastatáskor készüljön egy kép vagy rövid videófelvétel. A Predor Lite esetén manuálisan, Enterprise esetén automatikusan készülnek a képek/videók!
Személyek automatikus kamerás követése: Egy kijelölt személyt folyamatosan szemmel tarthatunk külön ablakban. Minden egyes kártyaolvastatásakor az adott helyiséget figyelő kamera élőképe jelenik meg. A megfigyelés automatikusan indul, ha kijelölt személy megérkezik a telephelyre. Az élőképet rögzíthetjük is.
Fényképek hozzárendelése felhasználókhoz
A rendszerben rögzített felhasználókhoz fényképeket rendelhetünk. Kártyaolvastatáskor a monitoring ablakban az eseménnyel párhuzamosan, a szoftver feldobja a kártyához tartozó felhasználó fényképét.
Licensz kezelő
Külön két oszlopot látunk, a bal oldali a megvásárolt licenszek, a jobb oldali az elérhető licenszek. Ez egy nagyon jó funkció mert a végfelhasználó is értesül az esetlegesen rendelkezésre álló modulokról. Másik nagyon fontos tulajdonsága ennek a menünek, a Powerbizt.hu-n megvásárolt majd a Predor.hu-n rendszerhez rendelt licensz itt tölthető le.
Csak ez után lesz használható a megvásárolt modul.
Vezérlőknél beállítható bistabil ajtó funkció
Érvényes kártyaolvastatásra az adott ajtó kinyit és nyitva is marad mindaddig, amíg még egy érvényes kártyalehúzás nem történik.
Önálló
A vezérlő önálló működési módban is tökéletesen ellátja a beléptetési feladatokat.
A kontroller saját memóriájában tárolja a jogosultságokat, akár 40 000 azonosítót és 130 000 eseményt.
Az azonosítók száma biztosan kielégít minden létező igényt, hiszen nemzetközi nagyvállalatok sem rendelkeznek ekkora állománnyal. Ilyen megközelítéssel irreálisan magas a rendszerbe felvehető felhasználók száma, gondolnunk kell viszont a többkártyás felhasználókra is. Események, személyek, napok száma, napi x. db áthaladást feltételezve.
Korlátlan számú belépési pont
Rendszerenként nincs maximalizálva a kontrollerek száma, így korlátlan számú belépési pont alakítható ki.
Akkumulátor tesztelés és hibajelzés
Ajánljuk Predor Fusion 5+1 tápegység használatát, amely rendszeresen ellenőrzi az akkumulátor állapotát, minőségromlás vagy meghibásodás esetén jelzést ad a vezérlő. (Csak az 5+1 Fusion táppal szerelt verziók esetén).
A Predor kontroller önmagában nem végez akkumulátor tesztelést... A kifejezetten beléptető rendszerek tápellátására tervezett Predor Fusion 5+1 tápegység használata nem csak optimális feszültséget és áramerősséget biztosít a különböző rendszerelemeknek, mint a különböző olvasók, elektromos és mágneszárak, hanem lehetőséget ad az akkumulátor tesztelésére és felügyeletére is.
Biztonságos és gyors konfiguráció
Az automatikus hálózatfelderítésnek köszönhetően, a kliens gyorsan megtalálja a hálózatra kötött vezérlőket. A hálózati kommunikáció jelszóval titkosítható. A telepítendő rendszer teljes beállítását elvégezheti akár otthon is, a helyszínen csupán fel kell töltenie a beállításokat.
Könnyű szerelhetőség
Az automatikus hálózatfelderítésnek köszönhetően, a kliens gyorsan megtalálja a hálózatra kötött vezérlőket. A hálózati kommunikáció jelszóval titkosítható. A telepítendő rendszer teljes beállítását elvégezheti akár otthon is, a helyszínen csupán fel kell töltenie a beállításokat.
Eseménylista
Az eseménylista a már letárolt adatokat gyűjti ki. Megadhatjuk a vizsgálni kívánt időszakot.
A megjelenített listában különböző szűrőket alkalmazhatunk, mint például – Felhasználó(k), – Jogosítási csoport(ok), – Részleg(ek), – Ajtó(k), – Olvasó(k), – Rendszeresemények szerint.
Az elkészített listát exportálhatjuk is.
Térképes felület
Az áthaladási pontokat térképes felületen is megjeleníthetjük. A térképeken elhelyezett átjáróknak nem csak az állapotát tudjuk megtekinteni, hanem a térképes nézetről lehetőségünk nyílik távoli ajtónyitásra is.
A vezérlő képét is elhelyezhetjük a térképre, így a kezelő személyzet tud segíteni a karbantartást végző személyeknek.
Ajtó felügyelet
Az ajtók állapotát visszajelző nyitásérzékelőket is fogad a kontrollerpanel, melynek segítségével riasztás indítható, ha az ajtó nyitva maradt vagy kártyahasználat nélkül nyitották ki.
Vészhelyzet kártya
A mindennapi vállalati használat során jellemzően előfordulnak váratlan helyzetek. Olyan jellegű vészhelyzet bekövetkeztekor, amikor a rendszer nem automatizált, emberi beavatkozást igényel. A helyszíni beavatkozást segíti a vészhelyzeti kártya, mely minden átjárót nyit minden körülmények között.
Riasztások kezelése
Különböző események bekövetkezésére riasztást állíthatunk be, ajtónként konfigurálva.
A riasztások lehetnek többek közt: érvénytelen kártya, ajtó túl hosszan nyitva, erőszakos nyitás, ismeretlen kártya, elveszett kártya, fenyegetéskód. A riasztások az eseménylistában piros színnel kiemelve jelennek meg, valamint a fejléc jobb oldalán legördülő menüben is megtekinthetők az aktuális riasztások
Ingyenes szoftver
A LITE verzió használatához az alapszoftver ingyenes, amellyel korlátlan számú belépési pont alakítható ki. A szoftver funkcióit különböző kiegészítő szoftvermodulok megvásárlásával bővíthetjük.
Windows és Linux platform, operátorok
A szoftver telepíthető Windows és Linux verzióban is.
A szoftver kezeléséhez több operátort is regisztrálhatunk, különböző jogosultságokat adhatunk nekik. Választhatunk a gyárilag létrehozott jogosultságok közül, de mi magunk is megadhatunk egyedi jogosultságokat.
Jogosítási csoportok
A felhasználók akár 250 jogosítási csoportba sorolhatók. Így nem kell minden felhasználó jogosultságát egyesével beállítani, elég ha csoport szinten megtesszük. Így az azonos jogosultsággal rendelkező felhasználókat egy közös csoportba helyezzük és a csoportnak adunk jogosultságokat.
Exportálás / Importálás
A felhasználók, részlegek, jogosítási csoportok exportálhatók illetve importálhatók a szoftverbe.
GDPR
A szoftver a mai elvárásoknak megfelelően GDPR kompatibilis.
Törölni tudjuk a mozgásadatokat manuálisan vagy automatizálva, külön szabályrendszer szerint a vendégekre és az állandó felhasználókra.
Programozható BE- és KIMENET
A programozható be- és kimenet számtalan felhasználási lehetőséget biztosít. Használhatja eszközök vezérlésére, riasztáskor veszély jelzésére, tárgyalás esetén „ne zavarjanak” funkcióra és így tovább.
Megnövelt belépési idő
Egyes felhasználókat megjelölhetünk mozgáskorlátozottként. A szoftverben létrehozhatunk a normál nyitási idő mellett egy másik, megnövelt nyitási időt. A mozgáskorlátozott személy kártyája olvastatása után a rendszer hosszabb nyitási időt engedélyez.
Forgóvillák kezelése
Ajtók (zárak) vezérlése mellett, forgóvillák kezelését is tudja a Predor, amihez két kontaktus szükséges. Szoftveres kezelésben is alkalmazkodik a villák használatához, visszajelzi, naplózza, hogy a villa ki vagy be irányban fordult. Lehetőségünk van távoli ajtónyitásra, forgóvillák esetében irányválasztással.
NE ZAVARJANAK funkció
A kontroller erre a funkcióra állított bemenetén kontaktus változást figyel. Amíg aktív, addig az olvasó minden kártyát vissza fog utasítani.
Az olvasó villogással jelzi is a „Ne zavarjanak” állapotot.
Firmware frissítés
A szoftver ellenőrzi a csatlakoztatott kontrollerek firmware-ét, ha szükséges azonnal frissíthetjük azokat. (A firmware-t tartalmazza a szoftver, nem kell internet kapcsolat.)
Tűz bemenet
A vezérlőpanel rendelkezik egy dedikált TŰZ bemenettel, amelyre érkező jelzés esetén azonnali ajtónyitás történik az összes ajtón, hardveres szinten.
(Választható a bemenet típusa: NO/NC).
A Predor Evakuációról egy tartalmas cikkhez KATTINTS IDE
Led és Zümmer vezérlés
A kontroller 4 olvasó bemenettel rendelkezik. Az olvasó táp és a Wiegand kommunikáció bekötése mellett, lehetőség van LED és zümmer vezérlésére is, valamint kilépéskérő eszköz (pl.: nyomógomb) is beköthető. (Külön zöld LED az érvényes olvastatáshoz, piros az érvénytelen olvastatásnál).
Zsilip funkció
Egy vezérlőn belül, ajtók konfigurálásával zsilip funkciót állíthatunk be. Ha az összerendelt ajtók valamelyike nyitva van a többi ajtó nyitása még jogosult kártyával sem lehetséges
(a Vészhelyzet kártya mindig minden átjárót kinyit).
Anti-passback
A Predor rendszerben vezérlőszintű anti-passback-re van lehetőség, azaz csak az azonos vezérlőre kötött olvasók között tudunk szabályokat létrehozni. Ha egy felhasználó az anti-passback területről kifelé nem azonosítja magát, ezt követően két dolog történhet beállítástól függően, riasztás generálódik és nem engedi újra be a rendszer, vagy beengedi és riasztás generálódik a szabálysértésről.
Ajtóprofilok
Az ajtók működésmódja időprofilok használatával ütemezhető. Néhány működési mód: – folyamatosan zárt (kártyával sem enged át), – folyamatosan nyitott (kártya nélkül átenged), – ellenőrzött (csak kártyával enged át) stb. Beállíthatunk olyan profilt is, amikor napközben működésmódot vált az ajtó.
Menedzser kártya
Ebben a működési módban, egy menedzser jogosultságú személy érvényes olvastatásának hatására változik az ajtó üzemmódja. Így a menedzser jogosultsággal rendelkező személy, a szoftver megnyitása nélkül, a saját azonosítójával változtathat az ajtón működési módot.
Egyidejűleg több kliens
A szerver program napi 24 órában fut egy gépen, ez tartja a kapcsolatot a kontrollerekkel, és ehhez a szerverhez lehet kapcsolódni a kliens szoftverrel, amely kliensből akár több is csatlakozhat különböző számítógépekről.
Munkaidő terminál lehetősége
A különböző (akár 99 féle) munkakódok, mint
– Érkezés, – Távozás, – Ebédszünet, – Cigarettaszünet…
grafikus érintőfelületen történő bevitelére szolgál.
Webes felület
Böngészőből érhető el, a megjelenő adatok köre és a jogosultságok a kliens szoftverből konfigurálhatók. A dolgozói webes felületen a munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, bejegyezhetnek külső munkát és igényelhetnek szabadságot is.
Mobilalkalmazás (Android)
Az állandóan futó szervernek köszönhetően mobil applikáció használatára van lehetőség, amely a szerverhez kapcsolódik és a főnököknek készült. Tulajdonképpen egy monitoring lehetőség. Rendszerprogramozást a mobilról nem lehet megtenni. Egyelőre Androidra elérhető. Mobil applikációból elérhető funkciók: ajtónyitás, jogosultság elvétele felhasználóktól stb.
Az applikáció letöltéséhez kattints az alábbi képre.
Globális funkciók
A szerver állandó kapcsolatot tart az összes kontrollerrel, ezáltal megvalósíthatók Globális funkciók, amikor több kontroller között is összefüggéseket hozhatunk létre, mert a szerver mindig minden eseményről tud. Ilyen például a globális anti-passback vagy a globális létszámkorlát funkció.
Automatikus e-mail küldés
Előre definiált e-mail szabályok szerint akár több címzettnek is küldhetünk értesítéseket. Ezek lehetnek riasztások, de akár a munkaidő modul használatával automatikus munkaidő riportokat küldhet a rendszer, tetszés szerinti ütemezéssel.
E-mail napló: itt láthatjuk melyik e-mail lett elküldve sikeresen, és melyik sikertelenül.
Lehetősségünk van a már elküldött e-maileket újraküldeni.
Rendszámfelismerés
A felhasználók kártyái mellett, gépjárművek rendszámait is elmenthetjük szoftverben. A Predor a Techson LPR rendszámfelismerővel dolgozik együtt. Megadhatunk különböző szabályokat, ki melyik gépjárművet használhatja, illetve ki-belépésnél rendszámazonosítás is lehetséges.