Azokban az esetekben, mikor a Predor beléptetőrendszerrel kapcsolatban a telepítő segítségre szorult, eddig elsősorban csak a Power Biztonságtechnika műszakis kollégáira számíthatott.
Mostantól továbbra is rendelkezésre állnak a Power munkatársai és térítés ellenében a Predor fejlesztői is vállalnak távoli segítségnyújtást a telepítők számára. Ennek feltétele, hogy a Predor rendszert teljesen ki kell építeni olyan szinten, hogy minden alkotóeleme megfelelően üzemeljen.
A szolgáltatást a rendszer telepítője tudja igényelni a következő módon:
- A rendszernek aktiváltnak kell lennie, és a szervernek kommunikálnia kell a telepített vezérlőkkel és/vagy terminálokkal.
- Biztosítani kell távoli hozzáférést a szerverhez, illetve egy adminisztrátor jogú felhasználóra is szükség lesz a Predorhoz.
- Egy online megrendelőlapot kell kitölteni, mely ITT érhető el.
Fontos kiemelni, hogy csak távoli segítségnyújtásra van lehetősség. A szolgáltatás kiterjedhet a bonyolultabb funkciók (pl. munkaidő-nyilvántartás) konfigurációjára, valamint a rendszerüzemeltetők, illetve a végfelhasználó oktatására. Egyedi elképzelések esetén is első kézből kaphatnak tájékoztatást a Predor fejlesztőitől.
Az oktatás nem csak magyar nyelven érhető el, a Predor fejlesztői képesek magas színvonalon angol nyelven is megtartani az igényelt távsegítséget vagy oktatást.
A gyártói szolgáltatás részleteit és árait az online megrendelőlap tartalmazza.