Kedves Partnerünk!
Ahogyan többen már értesültetek róla, a Paradox SWAN szerverének szolgáltatásában probléma merült fel.
Ezzel kapcsolatban a Paradox az alábbi közleményt adta ki:
„Április 28-án, pénteken, montreali idő szerint 13:15-kor a SWAN adatbázisban hiba lépett fel.
Jelenleg nem tudjuk azonosítani, hogyan történt ez. Biztosíthatjuk, hogy kivizsgáljuk a helyzetet.
Szerencsére megtaláltuk a módját annak, hogy helyreállítsuk a webhelyinformációkat, azonban ez egy hosszadalmas eljárás, amely eltart egy ideig. Jelenleg az adatok érvényesítésén és az összes hiba kijavításán dolgozunk. Becsléseink szerint ez még egy-két napot vehet igénybe. Néhány webhely már visszakapcsolódott, mások pedig fokozatosan fognak visszakapcsolódni.
Éjjel-nappal azon dolgozunk, hogy a lehető legtöbbet tegyük a normális működés helyreállításáért. Megértjük a kapcsolatvesztés komolyságát, és osztozunk a problémában. További bejelentéseket montreali idő szerint ma délután teszünk.
Elnézést kérünk a fenti kellemetlenségekért.
Minden tőlünk telhetőt megteszünk a normál működés helyreállítása érdekében.”
Az applikációban többen már az alábbi üzenetet találhatjátok:
„SWAN szolgáltatás visszaállítva
Kedves Ügyfelünk, a SWAN szolgáltatás helyreállt. Azokban a ritka esetekben, amikor a "panel kicserélődött" üzenetet kapja, kérjük, küldje el a panelen található aktuális sorozatszámot és a helyszín adatait a support@paradox.com címre. Bármilyen más csatlakozási probléma, vagy lejárati időre vonatkozó értesítés esetén, amely nem a legutóbbi számlának megfelelően csökkent, kérjük, küldje el nekünk a telephely azonosítóját és e-mail címét, hogy javíthassuk. A következő napokban 30 napos előfizetést adunk hozzá minden Swan oldalhoz.
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és továbbra is szolgáljuk Önt.”
Reméljük, mielőbb sikerül a helyszínek kapcsolatainak helyreállítása.
Amint további információk birtokába jutunk, jelezni fogjuk.
Site probléma esetén írja meg az ügyfél a problémát a support@paradox.com címre.
Hiányzó adatok esetén segítünk a muszaki@powerbizt.hu címen keresztül.
Egyes esetekben elképzelhető, hogy nem a legfrissebb adatokat tudták helyreállítani, így ezekben az esetekben szükséges lesz kommunikálni a gyártóval, amiben szükség esetén természetesen segítünk.
Köszönjük a megértéseteket és a türelmeteket!
A Power Biztonságtechnika csapata