Jelentkezés Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióra

Ügyélszolgálati csapatunk a szíve-lelke Cégünk működésének.

A csoport Ügyfeleinknek ad tájékoztatást, illetve megoldja a problémáit, szükség esetén más területeken dolgozó Kollégákhoz irányítja a megkereséseket.

Ebbe a csapatunkba keresünk kiváló kommunikációs képességekkel rendelkező, barátságos, türelmes, segítőkész
Ügyfélszolgálati munkatársat.

Ha szeretnél egy 40 éve működő, családi vállalkozásnál dolgozni, ahol a Tulajdonos és az Ügyvezető név szerint ismer mindenkit, annak ellenére, hogy már több mint 100 alkalmazott dolgozik Cégünknél, akkor nálunk a helyed. Ha részese lennél egy, a biztonságtechnikai nagykereskedelemben piacvezető, stabil alapokon álló Cégnek, ahol a Munkáltató nagy hangsúlyt helyez a Kollégákra, akkor itt a lehetőség, hogy csapatunk tagja legyél.

Miért éri meg csatlakozni hozzánk?

Amit kínálunk:

  • Versenyképes, bejelentett munkabér, cafeteria
  • Teljesítmény alapú bónuszrendszer
  • Magánegészségbiztosítási szolgáltatáscsomag
  • Korlátlan mobiltelefonhasználat
  • Egyéni kompetenciák fejlesztésére irányuló képzések
  • Modern, igényes munkakörnyezet
  • Kiszámítható, normál munkaidő (8-17 óráig, pénteken 16 óráig)
  • Ingyenes parkolási lehetőség
  • Hosszútávú, stabil, megbízható munkahely
  • Fiatalos csapat
  • Korlátlan kávé, kakaó, szörp fogyasztás
  • Céges rendezvények
Céges egészségügyi biztosítás
Csapatépítő programok
Hosszútávú megbízható munkahely
Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
Szakmai fejlődési lehetőség
Széleskörű juttatások
Támogató munkahelyi légkör

Amik a feladataid lesznek:

  • Beérkező telefonhívások-, e-mailek fogadása, információ- és segítségnyújtás a cég jelenlegi és leendő ügyfelei számára és ezek adminisztrációja
  • Több rendszer napi szintű használata, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszer
  • Mint mindenhol, nálunk is adódnak problémák, ezeket a reklamációkat türelemmel, nyitott hozzáállással kell kezelned, törekedni kell a gyors megoldásra az ügyfélelégedettség érdekében
  • Ügyfélszolgálatunk a Kereskedelmi Csoport egyik alappillére, így az értékesítési bizonylatok kiállítása, feldolgozása is részét képezi a feladataidnak
  • Folyamatosan együtt kell dolgoznod más szervezeten belüli csoportokkal, mivel kölcsönösen segítjük egymás munkáját
  • Sok rendezvényt és oktatást szervezünk Ügyfeleinknek, aminek aktív részese leszel, így is próbálunk közvetlen kapcsolatot kiépíteni Partnereinkkel, akik közül van olyan, akivel már 30-40 éves kapcsolatot ápolunk

Ahhoz, hogy a munkádat zökkenőmentesen el tudd végezni, a következőkre lesz szükséged:

  • Ügyfélszolgálat/call center területén eltöltött 1-3 év tapasztalat vagy kereskedelemben szerzett gyakorlat, vagy egyéb ügyfélkapcsolati kommunikációval összefüggő munkakör
  • Középfokú iskolai végzettség
  • Erős felhasználói szintű office ismeret, különösen az Excel kezelése, mert napi szinten szükséged van a használatára
  • Fejlett kommunikációs készség szóban és írásban, mivel a kommunikáció a munkaköröd alappillére

A munkakör betöltéséhez előnyt jelenthet:

  • Műszaki szakterületen szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Gyakorlati értékesítési tapasztalat
  • Azonnali kezdés

Munkavégzés helye: 1031 Budapest, Kazal utca 64-66.
Munkaidő: 8-17 óráig (pénteken: 16 óráig) 

Jelentkezés módja:

Amennyiben a fenti leírásnak megfelelsz, úgy várjuk fényképes önéletrajzodat bérigény megjelöléssel.